2 x 3000m résztáv

    A múlt héten az állóképességemet próbáltam kicsit megtornáztatni, erre a hétre rövidebb távú és kevésbé megterhelő gyorsító edzéseket tervezek, így áll össze a kis saját tervezésű 2 hetes felkészülésem a vasárnapi terep félmaratonra. :-)
    Tegnap estére 3 x 3000m-t résztávot terveztem folyamatos futással, 1 km normál  után 3 km gyors szisztémában lehetőleg a köztes részeken sem túlságosan belassulva. 2 kilóméter után kezdtem az első 3000 métert  és már a felénél járva lefelé csavartam a tervet, elég lesz ebből 2 x 3000m is...
    Az első tempós rész 4:06-os átlagra jött ki 175-ös áp-val, 1 km normál futás után a második szakasz 3:59 lett 173-as áp mellett. A gyors etapok tempó és pulzus adatait összehasonlítva feltételezhető, hogy a domborzat kedvezőbb volt a második 3000m-nél. Ez a logból látható is, bár a magasság mérés nem az óra erőssége, a tendencia látszódik.    A 2 tempós szakasz a "Lap" listából külön is kiválasztható, hogy az adatok könnyebben kiolvashatók legyenek.
    A lecsavart mennyiség nem volt buta döntés, mert a végére nagyon bedurrantak a vádlijaim. A Zoot Ultra Race triathlon cipőben futottam, talán ez is közrejátszott benne, rég használtam őket utoljára.
    A futás után még lementem az usziba is. Javarészt lábbójával nyomtam, így a vádlim ezúttal nem okozott gondot. Többször előfordult, hogy ha tempós futások után úsztam, hamar begörcsölt.

Az edzés log: 2 x 3000m, 10 km-ben

Megjegyzések