2012. szeptember 24., hétfő

A legjobb kulacs 2.

  Két új játékos csatlakozott a felhozatalhoz az első kulacsokról szóló bejegyzés óta. Igazából az alkalom szülte az igényt, a "szokásos" outlet boltban jártam.

  Az egyik egy kulacs öv, ami nekem nagyon szimpatikus megoldás, így azonnal lecsaptam rá, alternatív lehetőség a több kissebb kulacsot tartó övekkel szemben.
Mizuno Endurabelt Lite
    Kétszer futottam benne (25km, 30km)  Sajnos nagyon pattog fel le futás közben. Az öv rosszul van kiegyensúlyozva. A kulacs az öv vonala alatt lóg. Más kulacsöv termékeknél meg lehet figyelni,  hogy az öv vonalát jobban a kulacs középvonalára helyezik, így a széles kulacs mögötti rész jobban felfekszik a testre, stabilabban ül, kevesebb mozgással.  Ennél az övnél ez sajnos nem érvényesül, így főleg teli kulaccsal, rossz futni, ha csak félig van, már oké. Kellemetlenül ugrál fele le akárhova feszítem, pozicionálom az övet. Így ez az öv nem vált be sajnos. Önmagában a megoldás tetszik, úgyhogy egy megfelelő kulacsöv keresése folytatódik.

   A másik amivel beújítottam, az egy vízhordó hátizsák. 
Mizuno Enduraback Med

   Ebben már komolyabb mennyiségű folyadékot lehet vinni, 2 litert. Gondolkodtam, hogy a 30km körüli futásokra ebben megyek, de ennyi folyadékra azért ott nincs szükség, így egyelőre ez a hátizsák még nem volt használva. Eredetileg "a jővőben még jól jöhet"  gondolattal vettem meg. MTB-os túrákra, illetve nagyon hosszú terepfutásokra gondolva. 19 euróba került (45 helyett). Bármilyen hasonló hátizsák legalább ennyibe, de inkább a többszörösébe kerül, ezért döntöttem úgy, hogy elfér otthon.
   Kipróbáltam azért, elsőre egy dolog lehet idegesítő, a benne levő víz hangos lötykölődésének a hangja futás közben. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése