2012. szeptember 15., szombat

Terep cipőket keresgéltem a neten...

és erre bukkantam. ASICS GEL Fuji Racer. Nagyon ááállatul néz ki. Ez egy könnyű verseny csuka terepre. Nem amit kerestem...Én Gore-tex felsőrészes cipőt keresek télire. Nehéz ez a trail, all terrain, goretex nem goretex téma....okosodom. Télen miben futtok? Tavaly télen nem hiányzott a vízálló cípő, végig a DS-Trainerben futottam, nagyon jó is volt ami a tapadást, kényelmet illeti, de pár hete a nedves magas fűben 200 méter alatt tele ment a cipőm vízzel és a nagy részét cipelhettem végig a futás hátralevő része alatt. Sajnos befelé a mesh anyagon át könnyen megy, kifelé már nehezebben. A képeken látható Fuji-Racer-nek  lyukacsos a talpa, mint a DS-Raceremnek is, tehát a víz ezekből hamar távozik,  ha bejut felülről, nyárra  biztosan ideális, de télre ez a csuka nem ideális, mert az első pocsolyában már alulról bejut a víz. Ezt tapasztaltam a DS-Racernél.
    Mitévő legyek, annyira nem lenne butaság, ha nem a DS-Racerben csuszkálnák a terep versenyeken, eddig mindig abban futottam.  Ez szól egy bármilyen terepcsuka mellett számomra pl. Van tapasztalatok Gore-tex cipőkkel, hogy az eredeti témára visszatérve,  szóval van külön téli futócipőtök?
   Amit nem szeretek az a nehéz cipők. Kompromisszum persze, előnyök, hátrányok...tudom, télire nem a súly számít.








 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése