2012. szeptember 7., péntek

5 x 500m intervall

    Van egy utca úgy másfél kilóméterre tőlünk, ami mostanra már fixen az intervall futásaim helyszínévé vált.
Az utca egyik oldalán kiskertek vannak, másikon már csak mező, itt húzódik a tájvédelmi körzet határa. Van közvilágítás, tehát sötétben is lehet jönni ide futni. Az utca kb. 600 méter hosszú némi emelkedővel és lejtővel. Adja magát a Joe féle 500 méter gyors (oda) - 500 méter lassú (vissza) felbontású intervall futásokhoz. :)
     Mivel mindig ezt és itt futom, az 500m-es részídők is jobban hasonlíthatóak a futások között. Érdekesen alakult tegnap abból a szempontból, hogy ilyen kis szórással soha nem futottam egymás után a gyors 500-akat....leszámítva az utolsót, ahol megpróbáltam egy "győzelem vagy halál, ez az utolsó 500 :)"  tempóval végig futni. Ennek az eredménye a szívverésemre nézve az lett, hogy most először elértem a 190
-es elméleti maximális értékem jaajj. :)

Így alakultak az 500m-es részídők :
1:40, 1:37, 1:38, 1:39, 1:32

    Nem lett az eddigi leggyorsabb 500 méterem az utolsó, mert egyszer 1:30-at is futottam már, cserébe az eddigi  5 x 500-as futásaimat nézve, a mostaninak lett a leggyorsabb az átlaga. Végig 1:40 és alatta. Nem számítottam magamtól ilyen jóra most.
    Így a futásaim ezzel véget is értek vasárnapig. Sokkal nyugodtabban, az állapotomat jobban felmérve állok majd oda a rajthoz, nem úgy mint két héttel ezelőtt.
    Persze este még úsztam is egy jót utána. :) Ma viszont inkább lemondtam a bringázásról, adok a verseny előtt 2 teljes nap pihenőt magamnak. :)

Edzés log: 5 x 500m intervall (az odavezető úttal együtt kb. 7,5km volt a teljes futás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése