2011.04.03. Vasárnap, Berlin Félmaraton 2011

   Jó szervezés, kíváló hangulat, rengeteg szurkoló a pálya szélén, a bárokból a zenekarok az utcasarkon zenéltek, a rendezvény egy remek élmény volt.

  Ragyogó napsütés és meleg fogadott a rajtrácson, 23 fok fölötti hőmérséklet  és tűző napsütés. 15 perc volt mire átértünk a tömeggel a rajtvonalon, onnan mérik az ídőt a cipőre rögzített chip alapján. A nagy tömegben futni nem a legjobb oda kell nagyon figyelni és sokat kell kerülgetni.  Óvatosan kezdtem, nem hagytam, hogy a tömeg magával ragadjon. (Azért még mindig gyorsabb voltam az 15 km-es edzés futásomnál) A lábaimmal voltam elfoglalva a starttól, nem éreztem jól magam a bőrömben valahogy, nagyon meleg volt, melegem volt. Próbáltam a pozitív energiát átvenni, meg arra gondolni ezért edzettem olyan sokat az utóbbi hetekben, élvezd! 10 km után talán a zselétől és a teától rövid ideig volt egy erősebb km, de 13km-nél már nagyon fájtak a lábaim ott volt a mélypont eléggé osszeomlottam. Kezdtem kételkedni végig tudok e futni ilyen lábakkal, hiszen még a táv is ismeretlen volt.  A 14. km-nél  a szervízponton megint vízet és teát ittam, de most nem futva próbáltam lenyomni, hanem nyugodtan sétaltam amíg meg nem ittam őket, kb 40 másodpercet. Ez nagyon hasznosnak bizonyult. 15 km-nél már a lábaimból kiment teljesen a fájdalom, melegek és hajlékonyak voltak a korábbi beton láb érzéshez képest. A 16. km után kezdtem növelni jobban a tempót, éreztem, innen már biztosan célba érek, nagyon kevésnek tűnt az 5000 méter a 16 kilóméter megtétele után.  Amennyire tudtam növeltem a sebességemet, nem akartam 160-as pulzus fölé sem menni.  A 18. km-től nagyon jó tempóval mentem végig. Az utolsó 500 méterre még kiadtam mindent magamból 175-ös pulzussal értem be a célba .:)

Az ídőm 2:13:47 perc , 13305-ödik lettem a 25500-ból :). 
A célban egyből medál, víz, tea, banán, alkoholmentes búzasör. :)  Minden ok volt.  Ismeretlen volt még ez a táv, úgy érzem, jól osztottam be az erőmet elsőre.  6 hét edzés után elégedett vagyok.

Néhany adat az órából:
Átlag Szívritmus: 155 (82%)
Maximum szívritmus: 178 (a cél hajrá)
Kcal: 1413

Szivritmus1 105-133:   1%
Szivritmus2 133-152: 26%
Szivritmus3 152-190: 72%

Szívritmus regeneráció célban:
0:00 perc:  177
0:30 perc:  155
1:00 perc:  144
1:30 perc:  142
2:00 perc:  139
3:00 perc:  134

GPS:
sajnos csak kb 500m-el a start  után tudott pozicót lokalizálni, onnan mérte a távot, így 20 egész km van rajta:
Km1:  9.7 km/h   6:11 min/km
Km2:  9.8 km/h   6:06 min/km
Km3:  9.8 km/h   6:06 min/km
Km4:  9.6 km/h   6:13 min/km
Km5:  9.6 km/h   6:13 min/km
Km6:  9.7 km/h   6:11 min/km
Km7:  9.7 km/h   6:12 min/km
Km8:  9.9 km/h   6:03 min/km
Km9:  9.9 km/h   6:05 min/km
Km10:  9.8 km/h   6:05 min/km
Km11:  10.1 km/h   5:56 min/km
Km12:  9.8 km/h   6:07 min/km
Km13:  9.3 km/h   6:28 min/km
Km14:  8.5 km/h   7:05 min/km
Km15:  9.9 km/h   6:02 min/km
Km16:  10.0 km/h   6:00 min/km
Km17:  10.7 km/h   5:35 min/km
Km18:  10.5 km/h   5:43 min/km
Km19:  11.0 km/h   5:26 min/km
Km20:  11.3 km/h   5:18 min/km
Az utolsó, 21. km-en a "sprinttel" biztosan 5 min/km-en belül voltam.





Ez volt! A történet már itt folytatódik:   Liepnitzseelauf         Április 17.     15km     tájfutás   

Megjegyzések

Megjegyzés küldése