2011. április 23., szombat

2011.04.18. Heti program, új bicaj csúcs és igazi futás, igazi cipőben, igazi technikával , Buce Willis is ezt mondta, nem? :)

Kedd 2 x 16km bicikli
Csütörtök 2 x 16km bicikli
Szombat 6km, 38 perc, futás
Vasárnap 12km 1:13 perc futás

A vasárnapi versenyen a lábam (is) teljesen kikészült. Kedden gondoltam egy kényelmes óvatos bringázást bevállalok. Egyfelől jó volt erőltetni kicsit, másfelől viszont éreztem mennyire fáradtak a lábaim nagyon lájtos tekerés volt, el is döntöttem szerda csütörtökön inkább pihentetem. Jóóó ebből nem lett semmi.
Csütörtökön megint bicajra pattantam, és az erőnléti különbség nagyon meglepő volt számomra. Mintha kicserélték volna lábaim annyi energia volt bennük illetve akondicióm is szuper volt.
Rajtam volt a pulzus óra figyeltem ne hajtsam tól magam, végig 140 körül, de nagyon gyors tempóval tudtam jönni és a lámpákkal is szerencsém volt...blablalba új csúcsídő :)

Átlag pulzus: 142
Max pulzus: 156
Ídő: 36:41 perc
15,58km

Km1: 22,7 km/h
Km2: 24,7 km/h
Km3: 26,0 km/h
Km4: 23,6 km/h
Km5: 27,9 km/h
Km6: 25,4 km/h
Km7: 26,8 km/h
Km8: 26,6 km/h
Km9: 26,5 km/h
Km10: 26,9 km/h
Km11: 24,1 km/h
Km12: 26,2 km/h
Km13: 24,4 km/h
Km14: 25,1 km/h
Km15: 27,6 km/h

A New Balance pályacipőt visszaküldtem, mert csak salakra jó. Szóval így megvettem egy Asics versenycipőt. Ami annyit jelent minimális súly, minimális lábmerevítés, komfort. Lemértem 250 grammal könnyebb a réginél. 687 és 437 gramm.
Ugyanaz a méret. Baloldalt a "brutál" szupport, jobb oldalt a teljesen minimál futócipő
Asics Gel Fortitude 3 v. Asics Gel DS Racer 8
Szombaton már az új cipőben futottam. Olvastam, hogy óvatosan kell hozzászoktatni a lábat ezekhez a cipőhöz, ha előtte egy kényelmes cipőben futottunk, mert jóval több izomnak kell most a lábban dolgoznia, amelyeknek eddig nem volt dolguk a hiperszuper cipőben. És ehhez a lábnak hozzá kell szokni, az izmoknak erősödniük kell. Bizony a sipcsontomnál oldalt és elöl hamar elkezdtem érezni, hogy most valam imás van, figyeltem közben a futásomra is, hogy jól dolgozzanak a lábaim, jól érjek talajt. Ez a cirka 40 perc jól elfárasztotta a lábaimat, a lábszáraim alsó része határozottan tudatja velem, hogy ez neki sok volt. Na majd meglátjuk a holnapi futás után mit fog szólni. :)
Amúgy nem tudom miért, lehet csak a pszihé, vagy a jó ídő teszi :), de valahogy szuperül éreztem magam az új cipőben, élveztem a futást, mintha most kezdenék csak igazán futni, the real thing, nem tudom, hülyeség.... 
Bele is kell ám húznom a lábam átalkításával :)  mert már csak 2 hét a 25km-es versenyig, a héten jelentkeztem rá. Erre kezdem itt az egészet szinte 0-ról, jóóóó.....

Hú be is kapom a mai adag magnéziumomat. Amióta futni kezdtem februárban, minden egyes nap beveszek egy magnézium tablettát, ezzel is segítve az izmok anyagcseréjét, regenerécióját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése