2011. április 15., péntek

2011.04.11. hétköznap ebből állt a rekreációs tevékenységem :)

2011.04.11. Hétfő,            2 x 16 km,    Bicikli
2011.04.12. Kedd,            4km,             Futás,     futóstílus gyakorlás
2011.04.13. Szerda           4km,             Futás,     futóstílus gyakorlás
2011.04.14. Csütörtök,     2 x 16 km,    Bicikli

Nehéz kezdő futóként elsőre jó cipőt venni, rengeteg információval gazdagodtm a témában ídőközben.
A mostani cipőm amit februárban vettem, nehéz futóknak ajánlott extra vastag a talpú cipő.... na szuper.
Nekem egy lightweight edzőcipő vagy versenycipő tökéletesen megteszi.Ennek azért feltétele is, hogy elő vagy középtalpas futótechnikával fussak.
  Interneten rendeltem egy verseny cipőt. Nem ajánlom amúgy a neten futócipővásárlást, fontos, hogy a cipő jól passzoljon a lábra, ortopédiailag (is). Például külön cipőket gyártanak normál, pronáló és szupináló (lúdtalp) talp formákhoz. Tehát hatalmas a választék és nagy felépítési külőnbségek vannak.


Erre én meg....bekockáztattam és megrendeltem ezt az elég minimalista versenycipőt, sajna csak útólag jöttem rá, hogy ez igazából futópályára való hosszútávfutó cipő.
Azért kipróbálom, ha nem lesz jó, visszaküldöm. Erre az esetre közben már ki is néztem asicstól egy ds racer 8-at.





Összehasonlításképpen itt a mostani cipőm, a talpvastagság egyből szembeötlő:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése