2012. január 16., hétfő

2012. 2. hét, Úszás rulez

Ami jó volt a héten, az úszás! Az uszoda nem a legtutibb amit kiválasztottam, mert 25m-es medence és 5 sáv van csak, kis sem volt bólyázva. Este 8 után kezdtem el, még elég sokan voltak, nem nagyon lehetett végigúszni nyugodtan  a forgalomban a 25m-t sem, de ez jelenleg nem zavart, hiszen még csak az első alkalom volt, erő 0, de élveztem nagyon a vízet. 4-6 hossz mell, pihi, 2 hossz gyors pihi, 2-4 hossz mell, pihi, 2 hossz gyors, pihi, kb ez volt a menet így felváltva, 40 perc után, egyszercsak  iszonyatosan begörcsölt a bal vádlim, 10 percig próbáltam ellazítani, még szombaton is éreztem rendesen.. Ezután megint bementem a vízbe, ekkor már egész jól kiürült, nyomtam még kb 20 hosszt a fenti szisztémában, annyira élveztem nem tudtam egyszerűen abbahagyni, végül a karjaim, a felsőtestem már teljesen elkészült, nem volt tovább értelme csinálni, elsőre ennyi volt, nagyon jól esett. :)
Macerásnak gondoltam az uszodába menést, kocsikázás, ruha, átöltözés, sok ember, béna vagyok, de minden egyszerűen és gyorsan ment, legjobb! Van egy 50m es medencés uszoda is a vonzáskörzetben, de majd csak akkor megyek át oda, ha már egy kicsit belejötten, addig ez is tökéletes lesz.

Ami nem volt olyan jó, hogy a GPS modul az órában vacakol, írtam Timexnek kicserélik. Csak az USA-ba kell visszaküldenem...szuper. Nem vált be a rizikó mérlegelésem, nem tartottam valószínűnek, hogy elromlik, úgy gondoltam megéri megkockáztatni a vételt e lehetőség ellenére is. Hát ilyen az élet! 50 Euró biztos lesz oda vissza, sajnos még nincs ez a típus egyáltalán Európában. Timex Németországon keresztül még nem lehet lezongorázni.

Ma megint nekiindultam a hosszabb vasárnapi futásnak, lenyomtam kb a múlt vasárnapi útvonalat, most nem jelentkezett a múlt heti probléma, csak a lábamat éreztem fáradtnak már  15 km után, talán az úszás volt az oka, de nem lassultam be. Volt egy jó momentum, a boltvezető és eladó,  aki segítőkészen beszélgetett velem a boltban ahol az adidas csukát vettem, az erdő közepén egyszercsak futott szembe. Helló. Helló. Nincs megállás. :) Olvastam a bolt honlapján,  világkupa résztvevő volt a srác es 10000m-en 28:32 a legjobb ideje, hoppá. Ő  aktív triatlonista. Gondoltam magamban, na akkor jó úton járok, direkt és átvitt értelemben is! :)

Úsztam, futottam, bringáztam a héten. Jó érzés, ez az, ami számít igazán, az út az igazi nyereség, nem a kitűzött cél elérése, az csak a ráadás. Egy egészségesebb életforma, vagy mi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése