2012. január 3., kedd

Decemberi szummárum - Trainingpeaks kalendár

  Az enyhe ídőnek köszönhetően, futhattam, bringázhattam sokat. Be tudtam osztani az ídőmet mindenre. Linstowban a vasárnapi  futást a nagy szélben viszont nem úsztam meg teljesen, begyulladt a jobb szemem, doki, szemcsepp...pihentetnem kellett két napig (kedd,szerda). Szerda este viszont megint kimentem futni, minusz 1-2 fok volt, folyamatosan fagyott le a nedvesség az utakra. Néha elég csúszkálós volt. Én okos megtoltam a 10km végét, 3:35 körül álltam meg 180as pulzussal, a légutaimnak nem tett jót.... ezek után a torkom is kezdett egyre rosszabb lenni, (én hülye, a téli minuszban futás nem a sebesség hajszolásról szól ez a következmény, megint lecke volt) ami csak most az újévre kezd megint jobb lenni. Érdekes módon a 31-ei futásnak úgy indultam neki amikor a legjobban köhögtem, hogy ez van már egy hete tökmindegy, úgyhogy futok. Erre, másnapra szinte teljesen elmúlt a köhögésem. Rakd össze, kúl. :)

Így állt össze a decemberem:

kalendár nézet, trainingpeaks


A triathlon egyre jobban alakot ölt, sokat olvasok róla, felszerelések, ilyesmi...arról kiemelten akarok majd írni, hogyan formálódik a dolog. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése