2012. január 5., csütörtök

Adidas CC Chill - úszószemüvegnek indult :)

       Megörültem, amikor láttam, hogy a bolt amit a neten triathlonnal kapcsolatosan ajánlottak, itt van néhány saroknyira az irodától. Gondoltam elmegyek, egyfelől lefárasztom az eladót neoprén ruha témában, másfelől az úszáshoz akartam úszószemüveget venni. Elmentem körülnéztem, volt is szemüveg, segítőkész volt az eladó, türelmesen válaszolt olyan kérdésekre amikről én magam sem tudtam igazán mit is akarok megtudni pontosan :) Közben a sarokban megláttam egy rakás cipődobozt leárazott cipőkkel. Nézem, nagyon kemény pirosas rózsaszines adidas cipő hupikék talppal 99,95-ról 50 euróra leeárazva. Gyönyörű, próbáljuk csak fel! :)  Na jó ez még nem volt elég indok, viszont a cipő egy minimál, vagy úgymond természetes, mezitlábas futóstílust támogató kialakítása van. Mint az Asics 33 vagy a Nike-nak a Free cuccai..(asszem) Felpróbálásnál nagyon könnyű és kényelmes volt. Jól szét tudtam pl. teríteni a lábujjaimat, mintha nem is cipőben lennék. Akartam amúgy egy ilyen extrémebb natural csukát, úgyhogy megvettem! Pedig most nagyon nem akartam költeni cipőre, meg is néztem neten mit tettem, de 69.90 euro volt a legolcsóbb ár amit találtam (ráadásul óriás méretekben).

     Este egyből felpattintottam, futottam szépen egyenletesen 150 alatti pulzust tartva 14 kilómétert, a lábaimra figyeltem. Nagyon jó benne futni, nagyon hajlékony és könnyű a cipő, ahogy fentebb írtam, az orrész felső oldalsó anyaga is teljesen puha, nagyon szabad érzés a lábujjaknak, ez leérkezésnél és elrugaszkodásnál is nagyon jó volt. A talp maga mint anyag, keveset csillapít, kemény. (relatív értendő) Tehát annak ellenére, hogy nagyon hajlékony, maga a csillapítása nem nagy. Ez is gyanítom azt a célt szolgálja, hogy természetes érzés legyen, kényszerítve a lábat a természetes csillapítási mozgás mechanizmusokra. Legfőképp a vádlijaim  érezték meg a futást a cipőben. Nagyon jó lesz a DS Trainert, a Racert és ezt a CC Chill csukát felváltva használni. Minden cipő máshogy mozgatja meg az izmokat, más arányban, úgyhogy ez egy hasznos dolog, sérülések elkerülésére is kiváló. Eddig a trainert és a racert váltogattam. A Fortitude-ot igazából csak extrém saras esős körülményekre veszem fel, a többit arra sajnálom.

      Az Adidas CC Chill nagyon közel áll érzésben az Asics DS Racer 8-hoz. Talán a súlya miatt is. Csak egy simább, nem annyira agresszív poziciót adó talpéle van mint a racernek, az a tempós haladásra van kihegyezve. Szóval a hasonlóságnak nagyon örültem, mert a DS Trainer 16 az egy nehezebb, merevebb és nagyobb csillapítású csuka. A leérkezéskor annak érzem a legpuhábbnak a talpát.

 Lemértem a cipőket, 1 darab, 8.5-ös (42)  méret:
Asics GEL Fortitude 3          350 gramm
Asics GEL DS Trainer 16     281 gramm
Asics GEL DS Racer 8         221 gramm
Adidas Chill CC                   236 gramm

Most vegyétek fel a heggesztőszemüvegeket, mert jönnek a képek, szemkárosodásért felelősséget nem vállalok!

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ezt melyik boltban vetted? Én is most gondolkodom rajta, beleszerettem :))

    Lilla

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lilla,
      Berlinben és már elég régen, azért pontosítsam? :)
      Üdv
      Joe

      Törlés
  2. Köszi :D Azt hiszem oda most nem megyek el egy cipőért :D

    VálaszTörlés