2012. január 8., vasárnap

2012, az első heti menet

Tavaly ilyenkor még sehol nem futottam, hiszen csak február végefelé kezdtem el az edzést a félmaratonra,  ahhoz képest most nagy fórom van. Így állt ösze a hét:

Hétfő:    bicaj,   2 x 16km
Szerda:    futás,    13,5 km,    1:08 óra,    5:04    p/km,    148 átlagpulzus   
Péntek:    bicaj,   2 x 16km
Vasárnap:    futás,     4,3 km,    23 perc,    5:20    p/km,
                 futás,    23,3 km,    2:08 óra,    5:28    p/km,    147 átlagpulzus (az óra ennyit mutat, TP 148-at)

Szerdán az új csukát próbáltam, vasárnapra igazából 30 km-nyi alacsony pulzusú állóképesség növelő futás volt a cél, nekiindultam de az órával gond volt visszafordultam, 20 perc firmware frissítés,  majd újra elindultam. Kört akartam futni nem oda vissza szisztémában, így egy nagyon klassz erdei túraútvonalra bukkantam, ide visszajövünk majd a gyerkőcökkel is! 
 Néhány kép az erdőből:

És az edzés log: http://tpks.ws/Mmob

Azt hiszem, ezúttal rendesen lemerültek az energia készleteim, 19 (23) km után kezdett rámtörni az éhség, eszembe jutott, hogy bolognai van otthon, összeugrott a gyomrom, nem tudtam elhessegetni a gondolatot, hogy mennyire ennék, aztán eszembe jutott az is, hogy milyen zsemléket vettem reggel, akkor azokon agyaltam hogy a spagetti után betolok abból is, végül már zsíroskenyérben gondolkodtam, komolyan nem volt jó. "Vonszoltam" magam, és a futást nagyon béna lassú helyszínváltoztató módszernek találtam, 200 méter 1 perc, tiszta gagyi...sose érek így haza :)  Megállni nem lett volna értelme, haza kell jutni....az is eszembe jutott, hogy mit szenvedek itt kint, minek 2 órán felül futni (ekkor már az eső is esett), nem láttam értelmét, mi pluszt ad....tudtam persze otthon utána már máshogy fogom gondolni és igen, azt mondom egy jó tapasztalat volt, szintfelmérés, erre tudok most reálisan építeni.

Megyek összepakolom az úszó cuccokat, holnap melódia után irány az uszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése