2012. január 30., hétfő

2012. 4. hét, alakul a triathlon felszi

   Kevés mozgás a héten, a torokgyulladásomnak és az egyre komolyabb mínuszoknak köszönhetően. A hét első felében még megpróbáltam a torokgyuszi ellenére is futni és úszni,  mert minden évben beszívom ezt a betegséget és 1-2 hétig mindig eltart konstans állapotban. Gondotlam nem oszt nem szoroz, de igazából egyre rosszabb lett, így a hétvégen inkább lemondtam a kilóméterekről és punnyadtam valamint hektoszámra ittam a forró teát.


    A triathlon bringám december közepén érkezett meg, egy gyors próbakört leszámítva azóta csak árválkodik a garázsban. Elég spontán alakult a vétele, az eredeti tervem az volt, hogy jó lesz a 2Danger bringám triathlonra átalakítva. Ám decemberben megint az online bringaboltokat böngésztem, igazából montik érdekeltek, de  átpillantottam (mint mindig) az ídőbicajokra is, mi a felhozatal. Az ismert bicikligyártók triathlon bringái úgy 1200-1300 eurónál kezdődnek, ami a szabadídősportot űzőknek szerintem már több mint elég. Én ennyiért sem vettem volna újat. Maradjon csak a templom a faluban. :) Igen ám, csakhogy látom az ajánlatokat, a 2011-es Fuji modelleket 48%-os engedménnyel árulták ki!
    1499-ről 768 euróra volt a Fuji Aloha 1.0 leárazva a kettő, még kapható vázméretben. Az 52cm-es pont a számomra ideális. Le kellett csapnom rá. Bringa megvan!  Ráadásul egy kis kacifántos történettel csak 680 eurómba került végül a bicaj. ;-) Kellett rá pedál, nem variáltam sokat, sima Shimano SPD-SL. 
   Viszont olvastam sok cipőtesztet. Lehet bonyolítani, ám a Shimano legolcsóbb triathlon bringacipőjéről egyöntetűen azt lehet a tesztekben olvasni, hogy jó és olcsó.  Ráadásul kaptam még 20 euró utalványt is a bolttól a bicajvásárlás után, úgyhogy cipő is befigyelt, Shimano TR31, 70,99 euró. Ez is jó vétel volt így.
  Miután a héten megjött a cipő, az üléspoziciót be tudtam pontosabban állítani, és a könyöktámasz poziciójával is játszadoztam. Ebben a pozicióban gurulok ki tavasszal az első kimondott bringa edzésre. Meglátjuk, mennyit megy a versenyekig még lefelé a könyöktámasz. ;-)



Lemértem tegnap házi mérlegen a bicajt, 9.1 kg, hátul ultegra, elöl 105, karbon villa és üléscső, aero kormány, T2+ könyöklő...mindez 680 euróért, zsír?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése