2012. március 18., vasárnap

2012. 11. heti mókák

     Jó hét volt. 2 dolog érdemel még szót a héten írt bejegyzéseken kívül. Egyik, hogy a szerdai 10 kilómétert a csuklómra tett extra súlyokkal futottam. 0,45kg x 2, vagyis 0,9kg összesen.

súlyokkal
 Nagyon érdekes a hatása, a vállamban a karjaimban egyáltalán nem éreztem, de futás közben végig volt egy érzés, hogy valami nem stimmel. A súlyt, hogy "húzna" sem éreztem egyáltalán, viszont 5 km után már kezdtem kicsit fáradni, oda kellett figyelnem hogy tartsam az amúgy kényelmes tempómat 5 p/km körül. Lefárasztott, mire a végére értem. Tetszett, a rövidebb futásaimhoz fel fogom csatolni!

    A másik, hogy vasárnap egy 2 órás futást terveztünk a barátaimmal, akikkel együtt futunk a Berlin félmaratonon. Az egyikük végül félreszervezési-félreértési okból a bezárt Tempelhof reptéren rótta a köreit, mi elindultunk Rickyék házától Spandau irányába egy nagyon szép sétányon egy csatorna (folyó) mellett. A tempó nagyon lassú volt (7:26p/km, 123áp), de élveztem ezt a kötetlen futást 2 órán át, jókat beszélgettünk, csak az érdekelt, hogy egy klassz közös dolog legyen, örömmel áldoztam be a tempót. Igazi nemzetközi a futócsapatot alkotunk, kár, hogy Hergli nincs rajta, ő marokkói származású. Kép alatt a további nemzetiségek. :)

Ricky (ARG), Georgina (ARG), Joe (HUN)
Log: https://www.trainingpeaks.com/sw/6VWEVHMAZDQYVFHQBRMUEO6CZE

A hét így állt össze 9 órányi mozgással:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése