2012. március 25., vasárnap

Intervall, úszás, triathlon felszi

Csütörtöki mókák:
   
 Intervall,  600 méteres betonozott mellék utca,  egy rövid, de kellemetlen  szinttel  a közepén. Felfelé irányban futom a gyorsakat. 500m gyors oda, 500m pihenő vissza. 1500 méter bemelegítés után
gyors / 1000m ídő
1:46   /   4:23
1:43   /   4:11
1:43   /   4:09
1:45   /   4:22
1:41   /   4:10
1:40   /   4:24, 1500 méter levezetés, sum 9 km.

Úszásra nagy tervet kaptam, kollegám adott egy tippet.
100 méter úszás, lehetőleg 1:45-re vagy jobban, a 2 percig pihenő , majd ismétlés. Minél gyorsabb vagy annál több ídő jut pihenésre, egyszerű. Ismétlés tízszer, összesen 1000 méter. Tetszik!

Első 100 normál tempóban 1:43, eddig szuper, mi már indulni is kéne, ok...Ekkor megmentett az aquafitnesses csaj aki telimosollyal kezdte el mesélni milyen gyönyörű város Budapest, mert egy hosszú hétvégét épp ott töltött. Köszike. Miután lelépett, megint elkezdtem nyomni a hosszokat, mostmár a szuper terv nélkül. Legközelebb megint neki ugrok ennek a mókának, elsőre kostolónak (sokkolónak) pont jó volt.

Ídőbicajon hasítás április 1 után indul újra megnövelt intenzitással, aadig is pár dolog alakult a bicajon. Egyik a hátsó kulacstartó mert a vázon összeakad a két kulacs, menet közben nem lehet 1 kézzel visszatenni. Másik a tekerésszámlálós (cadence) kilóméteróra.
sebesség szenzor
Sigma BC 1609 Cadence
pedál szenzor
Powertape, gyorskötöző...alap :-)



Profile Design RM1

Pénteken elnéztem a kedvenc kis outlet boltomba. Mit találtam? Ídősisak, 20 euróra leárazva! Azonnal!
A Giro Advantage 2 amit 119 euróért rendeltem, ugyanezen a napon jött meg. Összehasonlítottam őket, kidolgozás, minőségben nem találtam jelentős különbséget, súly: 360 gramm (Giro 355 gramm).
Giro Advantage-ot hétfőn küldöm is vissza! 100 euró differencia, ja és a Giro Advantage hivatalos ára 179, nem is 119. A márkanév...?

Giro Advantage 2, Briko Chrono
Giro Advantage 2, Briko Chrono

Giro Advantage 2, Briko Chrono
Giro Advantage 2, Briko Chrono

Giro Advantage 2, Briko Chrono

Giro Advantage 2, size S, 51-55cm

Briko Chrono size M, 54cm-59cm

Vasárnap az utolsó hosszú futás volt a jővő heti félmaraton előtt. Elfárasztott.

Heti mozgás log:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése