2012. március 13., kedd

A Zoot, a Joe, és az Intervall

     8 fok volt, így bevetettem végre a Zoot csukámat. Interval tréninghez pont ideális. A bemelegítő kilóméterek alatt a sarkam kicsit mozgott benne nem fogta tökéletesen (vagy csak úgy éreztem, nagyon magas hátul a belépő), viszont gyors futásnál teljesen jó volt fel sem tűnt, hogy a lábamon van (lehet a laktát kötött le??). Zokni nélkül nyomattam, de a futás vége felé mégis melege volt a lábamnak benne (8 fok!), ez egy kicsit aggaszt...na majd meglátjuk, mennyire melegedik a lábam benne melegebb ídőben.
    A túlmelegedett láb komoly problémák okozója futásnál, ilyenkor keletkeznek vízhólyagok, törik fel, dagad a láb. (olvastam). Nem véletlen, hogy a modern futócipők  szinte teljesen szellőző anyagokból készülnek.

Első benyomás tehát a Zoot Ultra Race 3.0-ról,
Pro:
  -gyors futáshoz kiváló,
  -könnyű, 42-es méretben 235 gramm per cipő
Kontra:
   -a sarkam lassú futásnál kicsit mozgott a cipőben
  -enyhén túlmelegedett a talpam a cipőben a hűvös ídő ellenére is.


A futás, királyság vooolt, 2,5km bemelegítés után 500m gyors-500m pihenővel 5 x , majd 1,5km levezetés a végén.
A lényeg a gyors ídők:
1, 1:43
2, 1:36
3, 1:38
4, 1:42
5: 1:35  eez már tetszik (ezerre vetítve 3:10, nekem hobbifutónak ez már űrídő, szeretnék egyszer egy elit maratoni tempóval 1 km-t futni legalább, 3:00 körül)

Szóval gyorsulgatok! Félmarcsikám, I am coming! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése