2012. március 21., szerda

Bringa után futás, először

    Fú de jó volt, de hogy történt. A bringázás a meló odavisszából állt ma. Reggel irodába 15,5 km 37 perc bruttó. Hazafelé ugyanez pörgetős-tolós fokozatban 35-36 perc bruttó.
     Itthon egyből átöltözés, egy kis pohár víz és GO!  Tempós 10 km kéne ide. Hétfőn Kettlebellt nyomattam este, lábnak ez azért inkább pihenés és kedden meg semmi nem jött össze se futás, se úszás, úgyhogy teljesen kipihent voltam mára.
    Nem tudtam mire számítsak, valahogy úgy képzeltem előtte, hogy a lábamat a futás kezdetén biztosan érzem majd de aztán majd belejön. Ezzel szemben meglepő volt a könnyedt erő bennük, főleg a futás elején volt szembetűnő. Úgy éreztem  súlytalanul pörögnek alattam. Hogy ennyire toppon legyenek a bringa után, ezt nem így képzeltem! És végig daráltak semmi nem volt, inkább felül volt a szűk keresztmetszet szívben és tüdőben. Szív mondjuk egész jó volt a tempóhoz képest (168 áp), 4:11 p/km-es átlag lett, I love this game! :)
   Viszont, fürdés és gyerkőcözés után mikor jöttem le éreztem, hogy görcshatáron vannak a vádlijaim, még nem ettem ittam semmit a futás után. Ez azért jó figyelmeztetés volt, gyorsan ittam egy magnéziumos pluszt és megvacsoráztam. Kettőt is tanultam ma. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése