2012. február 3., péntek

Ide a Kettlebellt!

    Elkezdtem Kettlebell-ezni. A statikus gyúrmázás nem érdekel és nincs is rá szükségem. Sőt mi több, kifejezetten nem szeretnék nagy izmokat! (NE áruljatok be a csajoknál) Pedig a kettlebellel lehet azt is növelni rendesen. Én olyan gyakorlatokat kerestem, amelyekkel a testem minél nagyobb részét  megmozgatom .Elsődleges célom a (váz helyett) törzs izmok erősítése, a koordináció, mozgékonyság és állóképesség javítása. De leginkább csak egy kis móka pihenőnapokra, estékre. Semmi komoly. Ehhez az irányhoz a 8kg-os súlyzóm egyenlőre pont a megfelelő méret. Gondoltam le is videózom az első próbálkozásaimat, hogy lássam, mit hol mennyire rosszul csinálok, ergó videó-edzősködöm magammal :).
   Bocsánatot kérek előre is a hajamért,  a függönyért, a bénázásomért, de nem bírtam megállni, hogy ne mutassam meg. :-DD




  A gyakorlatokat majd folyamatosan bővítem, változtatom, ahogy fedezem fel a témát. Attól féltem amíg csak szemeztem a súlyzóval és nem kezdtem el (1 hónapja vettem kb.), hogy majd uncsinak találom és csak porosodni fog. De amint elkezdtem vele "bohóckodni", nagyon megtetszett, teljesen belefeledkeztem, kerestem az újabb és újabb gyakorlatokat a neten, csomót kipróbáltam, jó móka, meglepően szórakoztató. Kedvencem  a "Turkish stand up", az utolsó gyakorlat! :) 
     Majd ha már profi leszek a kettlebellezésben, töltök fel egy remélhetőleg élvezetesebb videót, hogyan is lehet "virtuózkodni" a cuccal. Na de ennyi elég is a témáról. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése