2012. február 5., vasárnap

2012. 5. hét. új utakon

Nagyon hideg van. Az ídőjárás előrejelzés nem is kecsegtet semmi jóval, így nem maradt más hátra, jöhetett a B, mint Beltéri terv. :)

Hétfő:  Ellipsetrainer 8,5 km, nyomtam keményen, rendesen megdolgoztatott.

Kedd:  -7 fok,  futás,  8,2km, 150 áp, az úszás elött kimentem futni, mivel már két és fél hete tartott a köhögésem, nem igazán tudtam menjek, hagyjam? Nehéz eldönteni, mert bár tudom nem a hideg a fő gond, a száraz levegő az épületekben, autóban ami rosszabb, a hideg levegő mégsem vitamin, főleg amíg gyulladásban van. Az úszás szuper továbbra is, nőnek lassan de biztosan a vállizmok és a távok.

Szerda: B mint KettleBeeeeell :)

Csütörtök: A hét leghidegebb napjának igérkezett, a torkom javult, ideális volt egy kis akcióra. Irány bringával dolgozni! Olyan, hogy túl hideg nincs, csak nem megfelelő öltözék. Be voltam bugyolálva rendesen,  egyetlen problémát a belülről párásodó semleges lencséjű napszemüvegem okozta, amire ráfagyott a maszkom alól felfelé távozó lehellet. -14 fokot mutatott a külső hőmérő itt a házak között induláskor. Őrültségnek jó volt, megérte.
Este uszi, 1300m gyors több kevesebb szünettel. A testsúlyom nőtt legalább fél kilógrammot amióta elkezdtem úszni. Bár hetente többször is mérlegeltem magam eddig is, most úgy döntöttem napi szinten fogom mérni és naplózni a testsúlyom. Nyár végén olyan 58 kg lehetett a legjobb súlyom.  Látom szemmel is az izomnövekedést, de okosan kell csinálni, minél kevesebb tömegnöveléssel kéne megoldani azt a 2km-nyi konkurencia képes gyorsúszást. :)

Csütörtök este megjött a hó. Aznap úgy gondoltam, lépnem kell valamit, mert -10 fok alatt sem futni, sem bringázni nem fogok tudni érdemben. Gyors megoldásra volt szükségem. A bejáratott úton oldottam meg: Kleinanzeigen.ebay.de. Apróhirdetések! Görgő kell, jó és olcsón.
Találtam is Berlinben, jónak nem tudom mennyire jó, az ára alapján semennyire mert 40 euró volt, az eladó nem is használta, ,minden be volt még origi csomagolva. :)

Péntek: Görgőzés!  Este elhoztam, egyből összedobtam, bringát rá és már indult is a tour de france.
A görgő ellenállását állító bovdennel vacakoltam, de sehogy nem tudtam a nehézségi fokot állítani vele.
Nyomtam 10km-t 24 perc alatt, ez 24,5 km/h-s átlag. Nagyon megkészültem, nehéz volt, küzdöttem és nem értettem, ez a normális ellenállás? Mert akkor a görgő nem lesz a barátom a kettlebellel ellentétben. Néztem a pulzusom 130-140 között. Jólvan, akkor nincs itt semmi, csak szobában úgylátszik nehezebbnek tűnik... jó. Leszálltam a bicajról és kicsit el voltam bizonytalanodva, hogy ez biza nehéz 90 km lesz majd a versenyen ilyen kezdés után. Indulok egy Ironman 70.3 versenyen augusztusban. Nyomni kell.
Másnap nyugiban megnéztem mivan ezzel az állítóval. Peeersze, hogy nem volt jól a bovden beállítva és a legnehezebb fokozatban toltam végig. Ironman...majd ezt úgy mesélem az unokáimnak, hogy fel sem tűnt a nehézségi fokozat.. :-) Kiscsaládom visszatért az egyhetes  suli szünet után a nagyitól, Leona egyből ki is próbálta  a rendszert, nyugtázta, jó lesz ez apa!
telefonnal készült..

Szombat:  Megpróbálkoztam -8 fokban egy hosszabb távval. A hangsúly a hidegen van, viszont gyönyörű napsütés volt. Szép volt a táj. Nem okozott a hideg gondot, egy kendőn keresztül lélegeztem, ez bevált, jól működik így a hidegben futás. A lábaim készültek el már a 13. km-re a pénteki görgőzés után...21.5km, 1:48 óra 155 áp, végignyomtam, küzdöttem egyet magammal.
szombaton
Vasárnap: Mostmár a -10 fok sem tántorít el, olyan jól klappolt tegnap a hidegben futás. 3 és fél kilóméter után egy hó alá rejtett kővé fagyott lócitromon kifordult szépen a bal bokám még a roppanást is hallottam.. ok fordulok is vissza... de a kezdeti fájdalom elmúlt és végül egy kis erdőben új utakat felfedezve futottam egy nagyon jót. 13,5km, 1:12 óra,  148 áp. Bár most estére azért bedurrant és fáj egy kicsit a bokám, szerintem nem lesz komolyabb gond vele.
vasárnap
Ja, hóban futás. Asics DS Trainer 16 szuperül abszolválja a terepet. Egyfelől a talp anyaga olyan ami nagyon jól tapad csúszos aszfalton is, a talpprofil pedig a hóban is nagyon jó fogást ad. Téli futásokhoz is kiváló.




Hétfő pihenőnap, vagyis, kettlebell! :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése