2012. február 8., szerda

Utálom a mátrixot

Ha most gyorsan elindulok este 7-kor egy rövidebb körre, a lányaimnak utána még jó éjszakát tudok kivánni. Gyors átöltözés, sál arcom elé, és már nyomtam is a start gombot. -9 fok. Melyik programot töltsem le? 8, 10, 12km? 1 km után már hívtam is az operátort: -Tank, 8 elég lesz.  Neoval ellentétben én viszont vhogy mégis hittem magamban és simán elfutottam a félelmetes 5km-es távig, mielőtt visszafordultam volna. Telefon kiabálta a km részídőket a zsebemben, nem nagyon foglalkoztam vele, csak annyi tervem volt, hogy azért legalább 80%-on verjen a szív. A hozzá tartozó légzés még ok ebben a hidegben is és megy az állóképesség növelés.
    Ketyegtek a kilóméterek, 4:46,  4:39,   4:36,  4:35. Feltűnt a tendencia, gondoltam akkor mostmár legyen ez egy ilyen futás, lassú tempó növeléssel 10-ig.  A következő 4:21 itt elmértem magam a a lejtőn,   4:37  itt elmértem magam a visszafelé mostmár emelkedőn. :)  4:32,   4:24,   4:28  passz,   4:08  az utolsó km már nem volt annyira torok barát.
    Otthon jóéjszakát, gyors tusolás, iso, banán, egy powerbar gél és víz, és már indultam is a következő számra. Uszoda parkolójában megörültem, hogy szinte teljesen üres! Kiráály lesz.  "Az  uszoda technikai probléma miatt (csőtörés), meghatározatlan ídőre zárva". Utálom a mátrixot. Fogtam magam, és kerestem egy telefonfülkét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése