2012. február 19., vasárnap

2012. 7. hét, csendesen, töretlenül

    Nem is jó szó a töretlenül. Nincs itt héroszi küzdés, mert élvezem a mozgást. A héten már írtam pár posztot, most csak kiegészítem, ami még szót érdemel a hétből. A hét elején nagyon fáradt voltam, keveset aludtam, ez hiba. Alvásra oda kell rendesen figyelni, főleg ha minden napra rendes mozgás van tervezve. Emiatt a hétfő esti kettlebellezés nagyon szellős lett és a keddi uszi elötti 5 km futás sem volt túl erős. Előre eltervezett táv nélkül mentem ki futni. Gyengének éreztem magam, mentem is a kis ellenállás felé, agyam hamar meggyőzte az agyamat (érted?), hogy irány haza.. Cél nélkül nem jó elindulni, főleg fáradtan.HIBA! Ha az ember tényleg fáradt, inkább pihenjen egy estét, kimenni és széttördelni a maradék energiát teljesen értelmetlen...Pihenj és csináld rendesen, a kényszer, hogy csinálni kéne és valamit imitálni, ez pont fordítva sül el, csak mégjobban leszívja az embert. Mivel a napi alvással töltött órák száma  a hét második felében sem nőtt, pénteken el is döntöttem, inkább pihenek, 9-kor lefeküdtem és aludtam reggel nyolcig. Isteni voooolt. Ha gyerekeid vannak, te is biztosan tudod értékelni a kiadós alvást. Ritkán adatik meg. ;) Szombaton egy frankó futás volt az eredménye. Vasárnapra azt gondoltam, hogy a szombati izom fárasztóbb 15 km ellenére megpróbálkozok egy normál 20-assal.
    Új úton mentem, Berlintől északra kinéztem egy útvonalat, tudtam van ott egy nagy natúrkő lerakat, meg akartam nézni, látok e a kerítésen kívülről érdekes árut, idén kéne teraszt is burkolni egy egy futás között..
még 1 km a kövekig
   Lement a táv különösebb dráma nélkül, szépen elfáradtam a végére. Az elején 5-el kezdődő kilómétereket hallottam a telefonból, de miután 10km-nél 50:29et mondott, egyből tudtam, hogy azt a 29 másodpercet le kell faragni a második felében és 5 alatti futás átlaggal érni haza, egy kis cél-tempó tartó játéknak jó volt. (4:59 lett ;-)  Szívritmus átlag 150.
    Volt a futás közben egy nagyon jó momentum, vhol 9 km környékén, testben fejben már teljesen a "futó állapotban", az autóút szélén a semmi közepén futottam, egy táblán olvastam, következő település még 4 km, sehol senki, néha egy egy autó, futok fel egy felüljáróra, amikor megpillantottam szemben egy futót. A felüljárón sem volt járda az úton kellett futni. Pont a közepén találkoztunk! Full technikai ruhában volt, kulacs a kézben, látszott rajta nem a felesleges kilóival  küzdő hétvégi kocogó (az is jó, nem félreért!), hanem célja volt a senki földjén a szeles, 4 fokban. Átkiáltott helló, vissza helló, és a két harcos megállás nélkül folytatta az útját. :-)
a felüljáró utáni útszakasz

      A futás után otthon ugrottam is be egyből a kád forró vízébe. A téli hosszú futások után a leges leges legjobb egyből egy forró fürdőt venni! Test elfáradva, kiéhezve, ujjak, arc (és egyéb nem elhanyagolható testrészek ;-) szétfagyva, be a forró vízbe és csak gőzölögni, imádom. 

Sum:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése