2012. 8. hét és Kotirataultra

    A héten a hangsúly a futásról a bringázásra terelődött. Ídőben nem nagy edzések voltak, de a héten négyszer pedáloztam, ebből kétszer görgőn. A lábaimat így is fáradtnak éreztem végig, hiszen a múlt hét végén is futottam szépen. Fontos a fokozatosság, nem szabad szétcsapatni ész nélkül, lényeg hogy ídővel emeljem szépen az adagokat, fokozatosan de határozottan. Így is lesz, hiszen a bringa meghatározó a triathlonban, a legtöbb ídőt ebben a számban töltjük. Az ídőjárás javulásával arányosan fog nőni a bringás edzés ídő.


     Az úszáson semmi érdekes nem történt, uszogatunk az aqua-fitnesses csajjal, de ez egy másik történet lesz. ;-) Viszont, jővő héten egy kollégámmal megyek úszni, keni a témát a fiai versenyeznek, rám néz hol lehetne javítani az úszásomon. Az biztos, hogy lehet. :)
    Futás jó volt, kedden a 10-es, kicsit edzettem anaerobban, vasárnap pedig nekimentem a Kotirataultrának (annyira tetszik ez a finn kifejezés :)), vagyis lenyomtam a Yours Truly-t 25 km-en. Egy egész hetes edzés végén futva, rákészülés (illetve rápihenés) nélkül, szerintem egész jó lett. Most először vittem magammal frissítést "itthoni" futásra, mondjuk versenyre is csak egyszer, a tavalyi Berlin félmaratonra.  Ezen a 25 km-es távon szerintem még nem célszerű frissítést csinálni (állóképesség edzésen).    Most viszont egy kis versenyként tekintettem rá és fontosnak tartottam, hogy legyen elég gyorsan égő üzemanyagom, ezért egy gél befigyelt a tréningnacimba, a kezemben pedig egy kis műanyag flakonban vittem 2dl vizet hozzá. Elfutottam 12.5 km-ig, ott megálltam, lenyomtam a gélt némi vízzel, ez a kilóméter így kb 1 perccel lassabb lett az átlagnál. A víz valahol 22 km-nél fogyott el. Egy minimum célt tűztem ki a futáshoz, 2 órán belül megcsinálni. Ennél még jobb is lett.
25,2km, 1:53:59, 165 áp,  4:31 p/km.
Nyomtam, de féltem is elengedni jobban a lábaimat, az első kilómétereken csak a fáradtságot üzenték. Ez jó döntés is volt, szépen elkészültem a végére. Az utolsó 3 kilómétert még meg tudtam kicsit nyomni és így azt hiszem becsületesen kifutottam magam. I am happy. :)


Sportstracker log:

Megjegyzések