2011. március 16., szerda

2011.03.15. Kedd, 5,7km, 31 perc, Futás, (+8 fok)

TF!  Nyomtam ma egy tempó futást, 155-165-ös pulzus számmal, néha felugrott 170re is. Jó volt nagyon, most kb olyan tempóban futottam ahogy szeretek. 10,5 km per óra volt az  átlagsebességem és az 1km-hez szükséges ídőm 5perc 40mp volt átlagban. Ha ílyen tempóban tudnék futni 21km-t (és 20-al alacsonyabb pulzussal), akkor is  éppenhogy csak 2 órán belül érnék célba. Ezt egyenlőre nem tartom reálisnak, bár meglepően jól ment. Nem számítottam rá, hogy igy ledarálom a fél órát gond nélkül. Baró volt.
  Érdekesség képpen írom, a berlini félmaraton leggyorsabb idejét 2007-ben futotta a kenyai Patrick Makau 58:56 perces ídővel. "Úúúúr isten! Jaaaj istenem!" :D  21 km per óra feletti átlagsebességgel futni 21 kilómétert. Mégdurvább, hogy a teljes maratoni távon is tartják ezt a tempót mert 2 órán belül lefutják a leggyorsabb profik. Ezek elképesztő adatok.  Ma reggel biciklivel melóba jövet az átlagsebességem 20km/h felett volt kicsivel úgy,  hogy tempósan hajtok, nem úgy mint az átlagbiciklisták a városban. Még úgy is, hogy meg kellett állnom néha pár másodpercre lámpáknál, akor is jól érzékelteti a különbségeket.  Lehet ídén még nem fogom megszorongatni a srácot a hajrában???  :D

Más, a HandyRunner nevű programról a Droidrunner futóprogramra váltottam. Ez a program több funkcióval rendelkezik mint az előbbi. Mindkettőnél fontos, hogy szabványos GPX logfile-okat készít. (Droidrunnernél KML is választható)  Ez alap követlemény. Így a GPS adatok exportálhatók. Így a logfileokat be tudom tölteni bármilyen geocaching programba vagy online megnézni, illetve archiválni. Mindkét futó program a telefonban is googlemaps térkép rendszert használ. A Droidrunner satellit módban is működik, ami érdekesebb.
Másik többletfunkció a Droidrunnerrel, hogy a térképen a GPS poziciókban mutatja a minden teljes km-hez tartozó 1km-es ídőket. Egyből látom hol és mikor voltam gyorsabb lassabb a futás útvonalán. Egy másik, bár apró kis funkciója még, hogy az ídőjárási adatokat is letárolja. Eddig 3 futóprogramot próbáltam ki az androidon, én ezt találom eddig kiemelkedően a legjobbnak az ingyenes szoftverek közül. Biciklin is loggolok vele, nagyon jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése