2011. március 24., csütörtök

2012.03.23. Szerda, 2 x 16 km 48, 44 perc, Bicikli, +4 , 12 fok

Reggel mindenhol pirosat kaptam, bosszantott a sokadik piros lámpa után...
Hazafelé próbáltam tempósan haladni, de 44 perc alá nem sikerült mennem. Azért jó volt, a vádlim nagyon érzi. Nem tudom lesz e ma futás estére, meglátom, félek, hogy túlfárasztom a lábam a verseny előtt. Lehet ma valami  nagyon rövid 30 perc, holnap (pénteken) megint bringa, szombat pihi majd vasárnap 90 perc. Jővő héten a verseny héten meg kedd csütörtök  lájtos és sok nyújtás.

Adatok a pulzusmérő órából:
Start: 18:22
Total: 44:33
Átlag szívverés: 148
Legmagasabb szívverés: 170
Kcal 422
Szívritmus Zóna 1 (105/133):    0:08:35 perc    18%   
Szívritmus Zóna 2 (133/152):    0:21:02 perc    44%
Szívritmus Zóna 3 (152/190):    0:17:56 perc    38%



Ma megyek megnézek egy használt fitnessbike-ot, az ebay apróhirdetéseken találtam. Nézelődök pár hete, szeretnék egy konstrukcióban kicsit jobb biciklit, a mostani bár sokkal jobb lett hogy rendbe raktam, de pl. 8-as elöl hátul, a váltó is néha 2-őt vált stb, szóval a technik az nem az igazi. Ha most elkezdenék kereket venni váltót ezt azt már rég túl is vagyok a 200 eurón amit ezért a kinézett bicajért kér a tulaj,  újonnan 499 euró. Szolid gép de nyilván nem űrtechnika.
Ezek a fitenssbike-ok a versenybringa és a monti ötvözetei, versenybringához közeli felszereltség, a felni és gumivastagság a kettö között (30as guma), de monti kormány. Pont ilyet szeretnék. Meglátom milyen állapotban van ha jó el is hozom, ezt a régit meg én is feldobom az apróhirdetések közé. Meg van csinálva most érdemes megpróbálni eladni. Persze a jó gumákat meg az ülést nem adom :D Inkább átdobom Angela bicajára. Neki 2 hete vittem haza egy marha jó használt bicót, szintén apróhirdetésekből. Minden vajul működik rajta, nagyon könnyű trekking bike.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése