2011. március 23., szerda

2011.03.22. Kedd, 6,1km, 37 perc, Futás - Interval tréning, +12 fok

  Ez nagyon érdekes futás volt. Nyomtam egy rendes interval tréninget. Lassú bemelegítő futás után a következő intervallumokat futottam. 30 másodperc séta, 60 másodperc majdnem sprint 171-es célpulzussal. Nagggyon brutális. Egy igazi terheléses sokk :)  13-szor  játszottam végig. Eléggé elfáradtam addigra, úgy éreztem elég lesz az első edzésnek  a hét elején, az 5 perces levezető futással is majdnem 40 perc lett. Volt olyan sprint, ahol 180-ba is belefutott a szívverésem. Nem könnyű megtalálni a cél szivritmust. :D   Vádlim érzi rendesen, itt kapott jobban a lábhegyen való gyors futástól. Jó lenne még több ídő a félmaraton előtt, hogy ezzel a fajta tréninggel is növeljem a teljesítőképességem. Ez van. Sok mindent megismerek a futásról lassacskán, újszülöttnek minden vicc új, és bár edzés gyanánt a pályamotorozásos ídőszakokra némileg rákészülve tavaszonként szoktam volt futni heti 2 alkalommal, de ez az 1 hónap egészen más volt. 2 héttel a félmaraton után lesz egy tájfutás 15km, az a következő célpont egy motoros barátommal, majd júniusban Potsdamban lesz 15 v. 20 km nem is tudom, azt néztük ki Rickyvel, remélem addgira rendbe jön a lába.
  Apropó Ricky és a felesége Georgina, ő velük futottam volna most a félmaratont, de szegénynek a parkban múlt héten futás közben egy kiálló gyökéren kifordult a bokája, repedés a csontban, felduzzant, rögzítő fémváz a lábra, verseny neki ezzel ugrott. Nagyon sajnálom elsősorban ő miatta, de az élmény is csökkeni fog, hogy nem lesz ott a befutó után. Azt olvastam egy könyvben a futás statisztikailag az egyik legrizikómentesebb sport a sérülés szempontjából. Szegény pont kifogta és pont most a verseny előtt. :(  A futók létszáma betelt már a jelentezési határídő lejárta előtt 2 héttel, 25500! futó lesz. Remélem legalább el tudja passzolni a jelentkezését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése