2011. március 19., szombat

2011.03.18. Péntek, 9km, 1:06 perc, Futás, (+2 fok)

 Elhúztunk egy hosszú hétvégére 150 km-re északra Berlintól egy természetvédelmi terület peremén lévő helyre. Neki is indultam 13 óra után nem sokkal a mai futásnak, bár azt olvastam, ilyenkor nem a leghatékonyabb edzeni, mert a szervezet koradélután egy természetes leszállóágba kezd, igaz én nem ebédeltem még, csak bedobtam egy banánt és pár szelet csokoládét. Az erdőben akartam futni hamár ilyen szép helyen vagyunk, és mivel más terveink is voltak ekkor jutott a futásra ídő. Felfedeztem a Resort mögötti erdőt. Futottam elhagyott erdei ösvényeken, erdő határában a szántóföld menti szervízúton, dombra fel dombról le, süppedős sáros részeken, 500 m-t főút melletti bickliúton, befutottam egy bányatelepre is, változatos, érdekes, de nagyon fárasztó volt. Másnapra bedurrantak  a lábaim pedig ez az első edzések óta nem történt meg, gyanítom a terep nehézsége okozta. Ja és a cipőm is most már vérbeli futócípőnek számít. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése