2011.03.27. Vasárnap, 15km, 1:33 perc, Futás, (+4 fok)

A héten csak egyszer futottam kedden, utána bringáztam szerdán és pénteken. Nem tudtam nem e szívattam meg magam, hogy kevés volt a futás a héten, ilyen gondolatokkal toltam le az első kilómétereket.
A biciklizést nagyon jó kiegészítésnek találom a futáshoz, a derék és hátizmot jobban erősíti mint a futás, figyelnem kell a tartásomra futás közben hajlamos volt az enyhe görnyedésre, így ma fel is tünt, hogy egyáltalán nem "roskadt" össze a hátam, az izmok szépen erősödnek a bringán.
A lábaim is bírták, ma 80% HRmax-ot céloztam meg a múlt hétvégi 75% helyett, arra gondoltam, így 2 legyet üthetek egy csapásra, 90 perces tervet lefutom, de a gyorsabb futás révén hátha meg lesz a 15km is, így össze tudnám hasonlítani a műlt vasárnapi futással. Sikerült is, végig 150-es pulzus átlaggal futottam (152=80%). Ez ídőben 8 perc javulást jelentett. 5% pulzusnöveléssel fél perccel gyorsabb 1000 métereket hoztam. Lenne még 1 hónapom jó lenne, elsőre frankó ídőt tudnék futni. De teljesen heppi vagyok azért, jót tett ez az 5 hét mozgás hidegben, fagyban, némi napsütésben. Helytállni helyt fogok. :)
We are SPARTAA! :D

Átlag pulzus: 150
Max 168
HR1 1%
HR2 63%
HR3 36%

Így kavirnyázok összevissza :)

Megjegyzések

  1. Az én mért értékeim csak érdekességként hogy hol álsz ;)
    Nyugalmi pulzus 60
    Erő(tempos)gyaloglás 90
    Lépcsőzés: 140
    Kocogás (15perc): 155-162 között
    Max: 165

    BH

    VálaszTörlés
  2. Érdekes adatok, gondolom a testméretből adódóan is, főleg a nyugalmi pulzusod, azzal örök élet :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése